信自己球壇再闖高峰 畢業生顏卓彬永不言敗之路(蘋果日報網)

日期: 26/07/2018

「足球,係一個機會。我覺得只需要相信自己,忠於自己,做好自己嘅本份,即使失敗咗都好,個機會都係會嚟。」前傑志中場、現於美國讀書的顏卓彬,從來沒有放棄成為職業足球員;他,等待一個機會,相信機會總有一天再臨。
 
今年20歲的顏卓彬,從小便喜歡熱鬧,喜歡球場上十幾二十人奔跑的熱鬧。小時候跟爸爸落球場友踢波,與足球結下不解緣。「細個爸爸會同朋友踢波,我都會跟埋去一齊踢,從此培養咗每星期都會去球場玩。」自小愛上足球,很自然想成為職業足球員,阿彬慶幸有爸爸的鼓勵與扶持:「其實爸爸冇話一定要我做職業球員,佢淨係叫我放膽去試,放膽去做自己想做嘅事,同埋鼓勵我每一次試腳嘅機會。」
 
阿彬其後終於成為傑志職業足球員,不過初期跟不上球隊節奏,又甚少上陣機會。「算係我足球生涯最大嘅挫折,加盟第一年練咗幾個月,都唔係好跟到球隊節奏,隊內又多高質外援。」即使阿彬遇到挫折,可幸仍積極面對:「嗰陣唔開心都有搵隊友傾偈,佢哋叫我只需要裝備好你自己,你要信自己可以做到呢件事,個機會都係會嚟。」到去年,阿彬放棄在傑志繼續踢職業足球,遠赴美國一邊讀書一邊踢足球,他相信只要在那裏有好表現,外國球會教練是看得到他有實力的。
 
藉着今次放假,阿彬回港參與7月初的《BELIEVE-Nike Football 3V3 香港盃》,並帶領「重味ok姐」奪得男子組冠軍,而決賽取得入球的阿彬則當選MVP。這個「最有價值球員」獎項對阿彬而言,意義相當重大。「我差唔多一年冇喺香港踢過比賽,透過呢個比賽,透過呢個獎項,再話畀其他職業隊嘅教練聽,我仲可以喺呢個球圈度踢嘅!」其後「重味ok姐」代表香港參戰上海舉行的 《Nike暗煞出獵足球賽》,可惜8強不敵北京隊止步,賽後阿彬說:「其實就算輸咗都好,我哋都冇話氣餒嘅,都會相信我哋接下來嘅挑戰會比呢一個比賽更加大更加難,但係都會相信我哋做得到!」

資料來源:(蘋果日報網)

Top